Nagynyomású Diesel javítása


Műhelyünk foglalkozik a Common Rail technologiával készült Diesel autók valamint ezek alkatrészeinek javításával , diagnosztizálásával. Ehhez rendelkezünk a rendkívül egyedi diagnosztikai paddal, mellyel még a legmodernebb piezzo rendszerű befecskendező fúvókákat is tudjuk vizsgálni.

Ezzel a szolgáltatással az autójavítók és az autószervizek felé is nyitottak vagyunk, mivel ez egy  egyedi szakterülete az autójavításnak és a már kiszerelt alkatrészeket is be tudjuk vizsgálni 1 napos határidővel.

Vizsgálatunk kiterjed a BOSCH, DENSO, DELPHI gyártmányú befecskendező rendszerekre is.

A Common Rail elnevezés közös nyomócsöves befecskendezést jelent. Az ilyen Common Rail rendszerekben a nyomás előállítása és a befecskendezés külön van választva. Ez annyit jelent, hogy a dízel üzemanyag először a közös nyomócsőben (a Common Rail csőben) várakozik nyomás alatt, és onnan kerül az egyes befecskendező szelepekhez, injektorokhoz, utána pedig az égéstérbe. Az injektorokba került üzemanyagot a motor-vezérlőegység kezeli, ez a rendszer nyitja és zárja az injektorok fúvókáit, amin keresztül a hengerekhez jut az üzemanyag.

A befecskendezők nem megfelelő működése miatt az alábbi hibák merülhetnek fel a motor működésénél:

  • Egyenetlen alapjárat
  • Motor nehezen indul, terhelésnél leáll
  • Túlfogyasztás, teljesítmény ill. nyomaték hiány
  • Füstölés

Ahhoz, hogy fordulatszámtól függetlenül mindig rendelkezésre álljon a megfelelő  üzemanyag  nyomás az injektorok számára, szükséges egy, a motorról hajtott nagynyomású szivattyú. Ennek a szivattyúnak a hatására tud folyamatos nyomás kialakulni a Common Rail rendszerben.

 

 

Bevizsgálandó alkatrészeket akár futárszolgálattal is elküldheti.